Leedumaal on palju vaadata

Tervitustega lõunast ehk nädal aega Leedumaal!

Lõpuks on käes kaua oodatud puhkus. Lapsel on puhkus lasteaiast, issil ja minul töö juurest. Alates eilsest ehk reedest saame kõik koos olla kaks pikka nädalat. Et mitte aega raisata, pakkisime oma asjad, ja juba eile õhtul jõudsime Palangale – siin peatume järgmised nädal aega.

Meil on selline tore seltskond – 8 täiskasvanut ja 4 last. Täpsemalt mehed, naised, lapsed ja vanaemad. Igasuvine reisimine on saanud traditsiooniks. Oleme käinud autodega Kihnus, Peipsi ääres, Saaremaal. Eelmisel aastal läksime üle piiri – sõitsime Lätti Jurmalasse.

Sellel aastal võtsime ette veel kaugema reisi – nimelt Leetu. Et oleks veel mugavam ja oleksime sõidu ajal ikka kenasti koos, rentisime lausa bussi. Et me aga kõik sinna bussi ei mahu, kuna buss on 9-kohaline, on üks pere ikkagi oma autoga.

Palanga Saulēs Vila – meie kodu

Öömajaks on meil üks majake siin Palangas. Põhimõtteliselt asume ranna ääres, ainult väike metsatukk on maja ja ranna vahel. Kõik on väga kena siin. Majas on 2 kööki, mitu-mitu tuba, igal toal on oma vannituba. Kõik elamiseks vajalik on olemas – alates grillsöest lõpetades wc-paberiga.

Leedumaal on lahe

Kuigi kogu ümbruskond on tõeline turistikas – tundub, et kõik majad on välja üüritud – on lärmi vähe. Tänane hommik aga suutis lausa üllatada – kuskil keegi peab kanu ja kukke. Ärkasingi kuke kiremise peale!

Kuna me oleme ikkagi mitme lapsega, tüdrukud 11- ja 10-aastased ja poisid 6- ja 7-aastased, siis oli meile oluline, et ka lastel oleks siin majas ja õues tegevust. Seekord läks tõesti hästi – on liumägi, batuut, mängumaja, pinksilaud, võrkkiiged. Ka päris pisikestele on siin mõeldud, on olemas nii võrevoodid, söögitoolid kui jalgadega lükatavad autod. Päris pisikesi beebisid meie seltskonnas aga pole.

Täiskasvanutel on ka tore, varsti köetakse meile saun ja bassein valmis – teeme saunaõhtu. Lisaks on olemas grillinurk varjualusega. Veel on olemas hunnik jalgrattaid, nii suuri kui väikseid, kõiki võime soovi korral kasutada.

Merevaigust käevõru

Ega me tegelikult seda tervet nädalat ainult siin majas veeda. Täna käisime tiiru Palanga vahel ja külastasime Merevaigumuuseumit. Ostsime mõned suveniirid. Saime ka veidike vihma. Ilm on küll soe, umbes 18-19 kraadi, aga ei midagi kuuma. Täiesti paras, et ringi trippida.

Järgnevatel päevadel tahame ära käia Nida poolsaarel ja Dinosauruste pargis. Kindlasti vaatame veel kuhugi, midagi.

On tore saada rutiinist välja ja külastada paiku, kus pole enne käinud. Eks muidugi enne reisi tuleb asjad kõik kokku pakkida, kohale jõudes lahti pakkida, aga pärast seda on juba tore ja puhkus võibki alata.

Kel puhkus, minge reisima!

Olen väikese ühelapselise pere ema, peres kasvab 6aastane poeg. Veidi huvitavamaks võib olukorra teha see, et meiega koos elab ka minu pensionärist ema. Oleme väga ühtehoidev pere ja armastame teha paljusid asju alati koos.

0 Kommentaarid

Kirjuta kommentaar

Kas soovid sõna sekka öelda?
Palun tee seda, sinu arvamus on tähtis!