Lilled suvel

Pool suve on mööda läinud….

….ja teine pool suve on veel ees! Alles see oli, kui olin pere ja lähedastega lõunanaabrite juures Leedus, täna aga läheb minu väikemees juba tagasi lasteaeda. Emme-issi puhkus on läbi ja augustist avatakse jälle lasteaed.

Nädal aega Leedus olla oli tõesti tore, kõigil oli tore! Kes igapäevast rannapuhkust igatseks, selle jaoks oleks olnud jama, sest ilmad olid sellised +18…+20, vahelduv pilvisus, sekka ka mõned vihmasajuhood. Mõni päev oli ikka päikest ja saime ikka rannas ka veidi olla. Meie jaoks piisas sellest ilmast küll, oli parajalt soe ja parajalt jahe.

Iga päev saime ringi rallida mööda Leedut. Nagu juba varasemalt kirjutasin, käisime Palanga merevaigu muuseumis, dinosauruste pargis, Klaipeda linnas, Nida poolsaarel, ristimäel.

Hambalugu Leedus

Leedu jäi meelde ka meie väikemehele väga erilise paigana, kuna seal tal tuli ära tema esimene piimahammas. Alumine keskelt. Sellega oli üks tore lugu, et mina olin meie magamistoas sättisin asju, kui järsku tuli poeg meie tuppa, suu verine, aga nägu naeru täis.

Ehmatasin täitsa ära, et mis juhtus. Aga poeg siis seletas, et lihtsalt tõmbas oma loksuva hamba suust ära, et see kõditas kogu aeg teda, ja ta lihtsalt sikutas ja hammas tuligi lahti. Kõigil rõõmu kui palju. Hamba panime õhtul aknalaua peale ja hommikuks oli aknalaual 1€. Hammas ise rändas minu rahakotti…

Mulle isiklikult meeldis Leedus väga. Ma täpselt ei oskagi öelda, mille tõttu, aga kõik kokku oli väga kena ja tore. Meie kodu nädalaks ajaks oli muidugi super – suur maja, kõigil peredel oma toad ja oma vannitoad, suur köök, avar rõdu, korralik saun ja bassein sooja veega, ja kaunis aed grillimisvõimaluse ja puhkamise jaoks.

Väravast välja minnes oli metsatukk, mille kõrval ühel pool kohe rattatee, mida mööda sai otse Palanga kesklinna, sinna sõit oli umbes 5 km. Ja teise pool metsatukka oligi kohe rand, kodust 3 minuti kaugusel. Jalgrattad olid meil vabalt saadaval. Kahel õhtul kasutasimegi võimalust ning jätsime lapsed vanaemadega koju ja sõitsime seltskonnaga mööda tuledesäras Palanga linna, koju saabusime ikka hilisõhtul, päris hämaras.

Pool suve täis toredaid tegemisi

Jah, Leedus oli tore, aga see nädal möödus üsna kiirelt. Jõudsime paariks päevaks koju, et mõned riided pesta ja lilli kasta, kui juba olime teel Tartumaale tädi juurde, järve äärde. Neli päeva sai olla niisama, käisime kalal ja aiamaal. Ühel päeval tegime väikse tiiru ka Tartus ja Ahhaa keskuses. See oli samuti tore puhkus, sai lihtsalt olla ja mitte midagi teha.

Kolmandal nädalal pidi aga issi juba tööle minema. Mina jäin siis väikemehega veel koju puhkama. Ei jäänud me seegi kord korterisse passima. Esmaspäeval võtsime minu ema ka kampa ja käisime Tallinna Teletornis.

Teisipäeval käisin väikemehega sõbranna juures külas, käisime pargis jalutamas ja kohvikus söömas. Kuna aga päev oli alles poole peal, läksin oma poisiga veel loomaaedagi. Jõudsime õhtusöögiks koju.

Kolmapäeval võtsime jälle minu ema kampa, sõitsime autoga Ülemiste keskuse juurde, sealt aga läksime hoopis rongi peale ja sõitsime Balti jaama turule. Pärast rongiga tagasi parklasse.

Neljapäeval käisime poisiga Kadrioru pargis jalutamas ja sealsetes tiikides kalu vaatamas. Reedel olid poiss ja mu ema kahekesi kodus, sest mina pidin juba reedel tööle minema.

Oli tore puhkus, kõike oli parajalt! Õnneks on sügisel ootamas veel üks nädal puhkust, peab selleks ajaks jälle midagi põnevat välja mõtlema. Eks paar spa-päeva teeme, kui mujale ei jõua või ei viitsi.

Olen avastanud, et tähtis pole mitte see, mis ajal sa puhkad, vaid kuidas ja kellega sa puhkad.

Täna algas aga augustikuu ja lasteaialapsed lähevad jälle lasteaeda. Vähemalt minu poiss läheb. Lasteaiaseiklused jätkuvad!

Olen väikese ühelapselise pere ema, peres kasvab 6aastane poeg. Veidi huvitavamaks võib olukorra teha see, et meiega koos elab ka minu pensionärist ema. Oleme väga ühtehoidev pere ja armastame teha paljusid asju alati koos.

0 Kommentaarid

Kirjuta kommentaar

Kas soovid sõna sekka öelda?
Palun tee seda, sinu arvamus on tähtis!